piątek, 8 marca 2013

A na poprawę humoru..

Hejka! :)

Jak  Wam mija Kochane Dzień Kobiet? ja w zasadzie przeżyłam go jak i każdy dzień.. Jedyne co to próbowałam się jakoś sama pocieszyć! Chociaż i tak to niewiele dało.. nie pamiętam kiedy ostatnio się uśmiechałam, byłam radosna.. depresja? aj mniejsza o to, staram się dobrze kamuflować ;P
Nic podobno nie poprawia Nam humoru jak zakupy i tabliczka czekolady, czyżby?
Dziś wybrałam się na zakupy po marketach, szukałam czegoś dla siebie, ale w sumie i tak nic nie konkretnego nie znalazłam ;O Jedynie kilka kosmetyków na zdjęciu poniżej:


1. Szampon regenerujący, Nivea - odżywka z Nivea pozytywnie mnie zaskoczyła, więc skusiłam się na szampon ;P ciekawe co z tego wyjdzie..

2. Żel pod prysznic, Luksja - w promocji w Carrefourze, ładnie pachnie.

3. Bawełniane płatki kosmetyczne, Carea - niezastąpione.

4. Wkładki higieniczne, Femina - cóż tu dodać?

5. Pianka do golenia, ISANA - pierwsze wrażenie było OK, więc po raz kolejny daję szansę.klik

6. Krem do rąk, BeBeauty - nigdy nie miała styczności, ale był po przecenie.

7. Odżywka regenerująca, Nivea - pozytywnie mnie zaskoczyła to i zaczynam się jej trzymać ;) klik

8. Lakier do paznokci, Wibo - oj najbardziej kusił mnie ten kolorek!

9.  Nawilżające chusteczki, Frotto - hm, może się przydadzą ;D wybrałam wersję orzeźwiającą i o zapachu mango.

Niby zakupy małe, ale odkąd zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem moja szafka pęka już w szwach! Chyba się uzależniłam.. chodziłam dziś jak głupia i szukałam na siłę czegoś co mi się przyda, to normalne? :D

A to moja ulubiona czekolada:


Mogłabym ją jeść kilogramami, a i tak humor zostałby bez zmian ;D

*   *   *   *
Także Kochane, udanego Wieczorku w tym wyjątkowym dniu! :)


Buziaki! ;*

47 komentarzy:

  1. Mam ten sam krem do rąk bebeauty i mnie jakoś nie zachwycił ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam chrapkę na ten lakier :) świetne zakupy :) a czekoladą byś mnie poczęstowała :D wszystkiego najlepszego z okazji NASZEGO święta:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczoteczki kupowałam na allegro, ale można dostać je też w różnych sklepach online :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubie białej czekolady dla mnie jest za słodka,wole gorzką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten sam krem do rąk i nie byłam zadowolona,ale w końcu się skończył :) był bardzo rzadki i strasznie wysuszał mnie skórę..

    OdpowiedzUsuń
  6. Żele z luksji bosko pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, może to przesilenie wiosenne Cie dopadło?
    Wracaj szybko do dobrego nastroju i przesyłam Ci dawkę energii i optymizmu! :*

    a z zakupków to oprócz tych płatków kosmetycznych to nie miałam żadnego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na poprawę humoru dla nas kobiet zawsze najlepsze są zakupy!:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. mm no czasami tak bywa ze człowiek łapie doła, wszystkie smutki powracają i trzeba grać uśmiechem aby nie emanować tą szarością. Skąd ja to znam.. Za to zakupki dobra sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też używam płatków i wkładek z Biedronki.

    Piankę z Isany też miałam, u mnie sprawdziła się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupki!Kochana życzę więcej radości!wiosna w końcu zawita!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo jakie zakupy ;) ja uzywam Nszamponu Nivea ale chyba jeszcze zacznę odzywke z tej samej lini intense reppair

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego kochana :* I głowa do góry! Niedługo będzie wiosna i będzie lepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  14. też uwielbiam białą czekolade ;) obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Biała czekolada zawiera mniej magnezu, może dlatego nie poprawiła Ci humoru? :) Gorąca czekolada ma więcej, ale jeśli nie lubisz to proponować nie będę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię czekoladę w kazdej postaci :) bylyby nie byla gorzka!

      Usuń
  16. ja nie lubię białej czekolady, bo jest za mdła.. najlepsza jest z orzechami i mleczna:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Biała czekolada - kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. widzę, że szał teraz na te lakiery z Wibo, na mnie jakoś wrażenia nie zrobiły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam ten żel z luksji i bardzo podobał mi się jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubię białą czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nowe kosmetyki też poprawiają humor :D

    OdpowiedzUsuń
  22. zakupy udane :) muszę te płatki wypróbować, bo już wiele osób je chwaliło, więc coś musi być na rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakupy najlepsze na poprawę humoru :D Szczególnie takie udane :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam białą czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zakupy udane :d A czekolade to i ja lubie :D hehe zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie ma to jak zakupy na poprawę humoru :D
    Ta luksja pachnie pięknie, wąchałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekolada musi być z kakałkiem, żeby mogła dawać endorfinki ;)
    Miałam ochotę na ten krem, ale przypomniałam sobie, że mam 4 w domu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na wiosenne rozdanie :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2013/03/wiosenne-wariacje-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog!
    Pozdrawiam
    dadiprezentuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakupy - piękna rzecz :) A czekoladę też uwielbiam. Lakiery z Wibo nie przypadły mi do gustu, za długo schły i za szybko się zdzierały.

    OdpowiedzUsuń
  30. wiadomo, zakupy są najlepsze na poprawę humoru:)

    OdpowiedzUsuń
  31. lobię takie poprawy humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakupy i biała czekolada! Uwielbiam i stosuję jako wspomagacze na gorsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nektary pod prysznic Luksji są moimi ulubionymi, zwłaszcza grapefruitowy. Mandarynkowy też lubię :) Niestety krem do rąk BeBeauty u mnie się nie sprawdza. Kupiłam dwa i mam problem z ich zużyciem ehhh... Lakierom do paznokci sygnowanym przez blogerki przyglądałam się dziś w Rossmanie ale udało mi się powstrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Albo mi się zdaje, albo ta seria z Nivei miała kiedyś fioletowy motyw na opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  35. I kto by nie lubił czekolady mniam :) Zapraszam takze do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. lubię zapach ten luksji, przyjemny ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam białą czekoladę! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Heh, do niedawna kupowałam kosmetyki na poprawę humoru albo jak miałam dobry humor, więc tą hipotezę obalam :P Kurczę, nie widziałam tego kremu z BB w Biedronce teraz:/ Może i lepiej, odkąd mam bana na zakupy :P No nie mów, że skończyła Ci się już pianka z Isany? Ja nie wiem kiedy swoją wykończę :P A białą czekoladę kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawi mnie zapach Luksji :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Odżywka regenerująca Nivea... hmm... słyszałam wiele dobrego i złego. Przyznam, że kiedyś miałam spore problemy z łamliwymi włosami, które były bardzo rzadkie, łatwo się puszyły, brakowało im blasku. Stosowałam swego czasu różne odżywki, te z Nivea również, ale jakoś nie pamiętam aby wzbudziły we mnie szczególny zachwyt.

    Teraz poluję na coś co dobrze chroni włosy przed działaniem czynników zewnętrznych takich jak - prostownica ;) I dobrze by było aby się nie puszyły wskutek wilgoci;p Polecasz coś fajnego?

    Mój blog: www.eweliska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. jak ja lubię takie dni, pełne nowości :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania! dziękuję :)