niedziela, 7 kwietnia 2013

Sobotni makijaż.

Dzień dobry! :)

Jak Wam mija niedzielny poranek? Bo ja jeszcze w łóżku! ;D

Mam dziś dla Was mój wczorajszy makijaż - pierwszy tego typu post u mnie! Porobiłam kilka zdjęć więc stwierdziłam - czemu nie? najwyżej.. Przetrwam każdą krytykę :D Jest to w sumie pierwszy raz, gdy pokarzę swoją buźkę - cóż za nowości! ;P


I jak Wam się to widzi?



Jakąś mistrzynią w robieniu makijażu to ja nie jestem..ale wydaje mi się, że wyszło dość nieźle :)


Tak sobie zauważyłam, że na tych zdjęciach mam strasznie duży nos ;D chętnie bym je usunęła..
No ale `raz kozi śmierć`.

Do makijażu nie użyłam nic nadzwyczajnego, dosłownie kilka kosmetyków:


Od lewej:
1. Lirene - fluid matujący, odcień nr 13 - cappuccino.
2. MNY - mascara, The Colossal Volume Express
3. MUA - paletka cieni.
4. ALMAY, pure blends - puder sypki.
5. Lovely - kredka do oczu, odcień czarny.
6. Lovely - Lipp Gloss o efekcie chłodzącym z witaminą E.
7. HEAN - baza pod cienie.

W zasadzie dosłownie większość zaprezentowanej kolorówki nie była dogłębnie przedstawiana, ale to nadrobię ;) coś Was może bardziej interesuje?? :)



Liczę na szczere komentarze - krytyka też mile widziana!
Miłej Niedzieli ;*

34 komentarze:

  1. Ładnie wyszło :) Ja jednak wolę makijaże w odcieniach bardziej stonowanych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz OGGGGGromaneee oczy:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory na powiecie wyglądają bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny makijaz :))

    zapraszam : http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale duuuuże oczy! *.* makijaż bardzo ładny:)
    ciekawa ta paletka cieni, ładne kolorki ma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie ci to wyszło...
    ja niestety nie potrafię się malować...ych;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardzo podoba, jednak ja się jeszcze tak nie maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wyszło, ale może jakąs kreskę bym jeszcze domalowala? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie Ci to wszystko wyszło:) a nosem się nie przejmuj, każdy ma inny liczy się wnętrze hihi:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż :) bardzo podoba mi się ten błękitny cień ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny make up. tez używam tego fluidu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tobie ładnie pasuje makijaż. ; ) Bo ja wyglądam okropnie.x D : D
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź.: )
    Pozdrawiam !! : *

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie się pomalowałaś <3
    Zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń

  14. HELLO BEAUTIFUL! Today by chance I have known your blog, and as always I say; between sisters bloggers should be supported and I already I have given my support joining your community of followers! It was a surprise, I see that each time there are blogs of high quality I do not know and I am pleased to have found! I invite you to my own, I hope you like it and encourages you to give me your support! We keep in touch! Good luck and very grateful for your new friendship!KEYKOAMODEL.

    OdpowiedzUsuń
  15. biga- szmatlandia :) lumpeks, sh :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo łądnie - u mnie mam wrażenie ,zę w ogóle nie widać cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny makijaż :) pasuje Ci taki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się ten makijaż bardzo podoba :)
    A ten turkusik mmmm <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak na pierwszy raz jest nieźle
    Ja jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o makijaż, dlatego nie chcę go nawet pokazywać na blogu bo by mnie wyśmiali XD

    OdpowiedzUsuń
  20. To ja może nie będę pisać, o której godzinie wczoraj wstałam, o sobocie nie wspominając :P Po pierwsze to fajnie poznać Twoją buźkę:) Po drugie - kompletnie nie znam się na makijażu, nie umiem malować się cieniami, a nawet ich nie posiadam :P Jedynie maskara i kredka ratują całą sytuację :P Choć nie znam się, to się wypowiem heh :P Troszkę dziwny kontrast kolorystyczny, myślę że mogłabyś zastosować dwa różne odcienie niebieskiego, a czarny cień zastąpić eyelinerem i zrobić nim jakieś wykończenie:) Albo dobrze rozetrzeć ten czarny tusz, żeby nie było widać granicy. To tylko taka moja mała uwaga... Po trzecie - nosem się nie przejmuj! Może wyszedł taki efekt, bo zdjęcie było robione troszkę z góry i pod kątem?;) A po czwarte - mnie interesowałaby recenzja tuszu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ooooo super makijaż, taki troszkę dla odważniejszych,. sama też takie preferuję;)

    widzę że używasz cieni Sleek;) uwielbiam je po prostu!!

    zapraszam do mnie do oceny makijażu:)) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wygląda niebieski do brązowych oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też dopiero się uczę używania cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. te invito al n uevo post!!! muy especial
    http://keykoamodel.blogspot.com.es/2013/04/keykoamodel-trendysurfer-by-barrio-santo.html

    OdpowiedzUsuń
  25. niebieski bardzo pasuje do takich oczu :)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny makijaż i ślicznie w nim wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny makijaż. Świetnie pasuje z kolorem Twoich oczu :)) Super efekt :))

    OdpowiedzUsuń
  28. musisz bardziej rozcierac granice, bo straszny wzrok przez to masz , a taki makijaz powinien podkreslac:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania! dziękuję :)