sobota, 1 lutego 2014

Lisap Ultimate plus, Shampoo

Wiele z nas narzeka na trudne do ułożenia włosy, w szczególności zimą. Praktycznie rzecz ujmując jest to dla nas 'mega' problem - wstajemy rano, a na głowie tornado do nieogarnięcia. Każda zapewne chciałaby mieć 'kłaczki' pod kontrolą. Dlaczego nie? Wystarczy tylko znaleźć odpowiednio dobrane szampony, odżywki, maski..

Czy mi się udało?

Lisap Ultimate plus, Shampoo.


Od producenta: Lisap Ultimate Szampon Dyscyplinujący to specjalny preparat do pielęgnacji włosów gładkich i trudnych do ułożenia: nałożony przed zastosowaniem Lisap Ultimate plus prostuje włókna kapilarne ułatwiając ich układanie i nadając im zdrowego wyglądu. Dzięki zawartości kompleksu  Kerasil Complex, Keratyny i Ceramidu A2 odbudowuje i wzmacnia włosy ułatwiając ich układanie. Włosy pozostają gładkie, zdyscyplinowane i nawilżone przez długi czas. Testowany dermatologicznie.
Skład: 

Pojemność: 1000ml
Cena: ok 35 zł
Dostępność: zapewne sklepy internetowe.

 

Moim zdaniem: Szampon zamknięty jest w dużej, plastikowej butli, który wylatuje przez mały otworek widocznym na zdjęciu powyżej. Konsystencję ma dosyć galaretowatą, białą - mogę rzec, iż jest nawet perłowa.





Zapach ma przemiły, nie czuć żadnych chemikaliów - jak najbardziej mi się podoba. Utrzymuje się jakiś czas na włosach mmm :)
Na początku miałam do niego niezbyt ciekawe podejście. Słabo się pienił, musiałam nakładać go duużo aby umyć moje włoski. Był na prawdę dziwny! a dlaczego? bo źle go nakładałam! :D Inne szampony dość szybko się pienią, a ten jest inny.. Trzeba go delikatnie wetrzeć we włosy, narobić dużo piany i wtedy przejść do części mycia :) i na prawdę nie trzeba go używać tonami. Z działaniem było podobnie, teraz widzę jak na mojej głowie jest ład, blask i prostość ( nowe polskie słowo :D ).
Teraz aż przyjemnie jest mi dotykać swoich wosków, bo są gładkie!
Do pielęgnacji używam także maski tej samej firmy, byłybyście zainteresowane, aby o niej poczytać? :)
Sama nie sięgnęłabym po te kosmetyki.. musiałam je wygrać, żeby ocenić :D Osobiście polecam tym wszystkim, którzy dość często używają prostownicy.

21 komentarzy:

  1. prostość :D. ja już nie używam prosotwnicy ;p. napisz koniecznie o tej masce ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chętnie przeczytam o masce, bo jeśli dobrze się u Ciebie sprawdziła to kupię cały zestaw ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze mam "bad hair day", przywykłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kojarzę ani firmy ani tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie znałam :) myślałam, że to jakiś feler - tylko aby się go pozbyć, ale okazał sie całkiem przyzwoity :)

      Usuń
  5. Nigdy go nie widziałam w polskich sklepach, a szkoda :).

    OdpowiedzUsuń
  6. BARDZO MI SIĘ PODOBA!! świetny blog i pomysły
    życzę miłego dnia oraz również zapraszam do mnie :)

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt ciekawy ale przy takim skłądzie moja skóra głowy by strajkowała...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę ten produkt :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wooow nawet nie wiedziałam że takie coś istneije ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tornado jak tornado - ja zdejmuję czapę, a tam przyklap.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ale wygląda całkiem przyjemnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz go widzę ;) ale brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam, ale wydaje się fajny ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę go na oczy, ale z szamponami boję się testować bo często przyprawiają mnie o łupież.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie słyszałam o tym szamponie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę o tej marce :) Całe szczęście, że znalazłaś na niego sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszy raz o nim słyszę, ale dla moich włosów też by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dobrze,że ja problemu z ułożeniem nie mam;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania! dziękuję :)