poniedziałek, 10 czerwca 2013

Półroczne podsumowanie :)

Witajcie :)
Dziś piękny dzień! To nic, że nie ma słońca i jest pochmurno.. Mi to nie przeszakadza! W dniu dzisiejszym mój blogasek obchodzi swoje pierwsze pół roku!


Sto lat, sto lat :D
Pamiętacie mój pierwszy post? Zapewne nie - o mało kto go czytał :) może dziś się skusicie?
http://juss1992.blogspot.co.uk/2012/12/poczatek-o.html
Jak widać jest to wręcz śmiechu warte :)
Myślę, że od tamtego czasu mój blog nieco się rozwinął.

A oto małe podsumowanie w liczbach:
* 8266 Wyświetleń,
* 1824 Komentarzy,
* 270 Obserwatorów,
* 204 Osoby Lubiące FunPage Bloga,
* 69 napisanych postów,
* 56 Obserwatorów na BlogLovin.

Dziękuję Kochani! To wszystko dzięki Wam :) Wiem, że mam dla kogo pisać i moje zdanie też na coś się zdaje i nie jest bezużyteczne :)

Zapraszam również na moje rozdanie, które trwa dziś do godziny 00.00 ( w Polsce do 1.00). Ostatnie godziny, a nagrody nie aż tak bylejakie :P


Wszystkim Wam życzę miłego dnia, którego nikt i nic nie może popsuć! Mimo, że to poniedziałek :)
Buziaki :*

25 komentarzy:

  1. Gratulacje ! ♥

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to gratuluję :D i oby te liczby się powiększały! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) oby tak dalej a nawet lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci dalszej wytrwałości w blogowaniu, niekończących się pomysłów oraz inspiracji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 lat :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    pierwiasteksmaku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje!
    Zanim się obejrzymy i roczek stuknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje kochana! :*
    Życzę aby do rocznicy blog się tak rozwinął, że ho ho! XD

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję pół roku :) niezłe statystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję półrocznicy :) ja pierwszego posta nie widziałam, więc już znikam nadrabiać zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego dla Ciebie i dla bloga :)
    sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje ! Życze dalszej wenny i lekkiego pióra a moze klawisza :> hihi
    Mam nadzieję iż mój również dotrwa kiedyś tych 6 miesięcy :)
    Przeglądając twoje ostatnie posty (bo nie ukrywam jestem tu pierwszy raz) zauważyłam iż masz naprawde fajny styl pisania. Aż chce sie ciebie czytać! Dlatego też jeśli pozwolisz dodaje do obserwowanych.
    Pozdrawiam i życze miłego dnia - Cam z beauty--corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję ;)
    Niezłe statystyki :))

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog ;)
    Zapraszam do mnie i mam nadzieję, że odwdzięczysz się komentarzem i dodasz do obserwatorów :D :
    http://dreamerfrompoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę kolejnych 6 miesięcy, jeszcze więcej obserwatorów i mnóstwa radości z prowadzenia bloga!:* Ja to nawet nie zwróciłam uwagi, kiedy stuknęło mi pół roku :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę wyników:) zapraszam do mnie, może coś Cię zainteresuje a ja kiedyś też będę mogła poszczycić się takim wynikiem;))

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję małej rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania! dziękuję :)