piątek, 7 marca 2014

Lawendowe ukojenie z Farmoną

Lubicie zapach lawendy? Jeżeli tak to ten post jest dla Was! A jeżeli uwielbiacie długie kąpiele w wannie, również zachęcam ;) A o czym mowa?

Sól do kąpieli, FARMONA


Od Producenta: Aromatyczna sól do kąpieli z naturalnym olejkiem eterycznym z lawendy i cennymi mikroelementami. Przytulny zapach lawendy Mont Blanc pozwala przenieść się w czasy beztroskiego dzieciństwa, odzyskać spokój i wewnętrzną równowagę. Niweluje napięcie, wycisz i usuwa zmęczenie po całym dniu. Aromatyczna sól do kąpieli pielęgnuje i myje, pozostawiając skórę aksamitnie miękką i przyjemną w dotyku. Sposób użycia: 50g soli wsypać pod strumień ciepłej wody. Zalecany czas kąpieli: 20 minut.




Skład: Sodium Chloride, Sodium Lauryl Sulfate,
Silica, PEG-25 Paba, Parfum (Fragrance), Lavandula, Angustifolia (Lavender) Oil,  Alcohol Denat, Linalool, Cl 42090, Cl


Pojemność: 570 g
Cena: ok 15 zł






Moim zdaniem: Sól znajduje się w dość solidnej, ciężkiej i szklanej butelce. O tak, jest ciężka! Ale to w niczym nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie, bo dodaje uroku. Opakowanie otwiera się na korek - coś podobnego jak korki do wina. A jeszcze ten fioletowy kwiatuszek na szyjce, mm dodaje uroku!

Cóż, jeżeli chodzi o samą sól wydaje mi się, że jest ona warta uwagi.  Zapach jest przeeecudny o ile mogę o tak nazwać ;) Zdecydowanie czuć piękną lawendą, wystarczy otworzyć buteleczkę a woń otacza całe pomieszczenie! Zero chemicznego aromatu - o tak! A jak rozpuści się w wodzie to łazienka staje się moim królestwem :D szkoda tylko, że na ciele się nie utrzymuje..







Sól jest kamienista, co widać na zdjęciach. W sumie podoba mi się to, prezentuje się całkiem całkiem.

Rozpuszcza się przyzwoicie, z początku jedynie można poczuć delikatny piasek, który i tak później się rozpuści do końca - to akurat mi nie przeszkadza. Na jedną kąpiel wrzucam do wody dość sporą garstkę, przecież nie będę się bawić miarkami ;p


A co jeżeli chodzi o samo działanie? Producent daje wiele obietnic, które moim zdaniem się sprawdziły. Nie dość, że sam zapach otula umysł, wycisza to faktycznie niweluje napięcie, jakiego jest ostatnio u mnie sporo ;) Co do pielęgnacji też nie mam żadnych przeciwwskazań, już podczas kąpieli skóra wydaje się być delikatnie nawilżona. Nie wiem jak to ująć, ale woda fajnie ze mnie wtedy spływa :D
Kosmetyku używam raz na jakiś czas, lubię często zmieniać produkty do kąpieli także nie wiem czy przynosi jakiś efekt długotrwały, ale to raczej nie ma znaczenia. Mamy przynajmniej pretekst do wylegiwania się w naszej świątyni :D
Ogólnie rzecz ujmując, myślę iż cena nie jest strasznie wygórowana, bo szczerze myślałam, że kosztuje więcej! Polecam :))



Kobietki Moje Kochane - Wszystkiego Najlepszego!! :*




18 komentarzy:

  1. Lubie sól do kąpieli i w ogóle wszystko co fajne d kąpieli :). Również Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię zapach lawendy i to bardzo :) miałam tą sól ale mi nie przypasowała niestety :) Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię lawendę nawet bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezbyt lubię zapach lawendy, ale może się skuszę:) / Zapraszam Cię na konkurs lub rozdanie z okazji 1 urodzin mojego bloga , zapraszam :) - http://bluebrush87.blogspot.com/2014/03/1-urodziny-bloga-czyli-konkursy-i.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Buteleczka wygląda przeuroczo - niestety to nie mój zapach :-/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam lawendę jesienią. Tak jakoś mi się kojarzy z jesienią, dlatego podczas tej pory roku uwielbiam otaczać się zapachem lawendy. W innym czasie ten aromat jakoś traci dla mnie urok. A co do działania takiej soli, to szczerze mówiąc nie oczekuję nigdy żadnego po takim produkcie. Oprócz relaksu i odprężenia, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny raz żałuje,że nie mam wanny i taka sól mogę jedynie do moczenia stóp używać;/ ale jak wykończę drugą łazienkę, gdzie będzie wanna to kupie ją z pewnością:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam sól do kąpieli tym bardziej ze spędzam czas godzinami w wannie ;) zapraszam do siebie patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ! Świetny blog <3
    Zapraszam do mnie proszę poklikaj trochę ! Będę bardzo wdzięczna ;)
    http://love-little-berry.blogspot.com/2014/03/dressale.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybym tylko miała wanne...:(

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam zapach lawendy :) idealna na wieczorną kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja ulubiona sól to ta z Biedronki jasno zielona :)
    Niestety nie lubię zapachu lawendy :(

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja lubię lawendową sól z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam sole do kąpieli. Tej nie miałam ale przechodzę obok niej w sklepie, natomiast zazwyczaj pomarańczowej. Za zapachem lawendy nie przepadam ale dobrze wiedzieć, że jej działanie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  16. 常に健康に挨拶、私たちに有用である可能性がある情報については、ありがとうございました。


    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania! dziękuję :)